În luna decembrie s-a desfășurat sesiunea de informare a proiectului național Dezvoltarea parteneriatului profesor-elev și autonomiei elevului în predarea limbii engleze, abordări pedagogice, inițiat de Facultatea Filologie, UST în parteneriat cu școlile naționale.
Scopul proiectului este implementarea unei metodologii de predare-învățare care va dezvolta parteneriatul profesor-elev și autonomia elevului și în același timp va spori competențele lingvistice ale acestora.
Proiectul se va desfășura în trei etape și anume:
I - decembrie-februarie: procesul de implementare a metodologiei de dezvoltare a parteneriatul profesor-elev și autonomie precum și sporirea competențelor lingvistice ale elevilor;
II- martie: analiza rezultatelor;
III- aprilie: prezentarea rezultatelor proiectului în cadrul mesei rotunde Teaching Approaches in Developing Learners` Autonomy, desfășurată în cadrul Universității de Stat din Tiraspol.
Secvențe de la sesiunea de informare cu participarea cadrelor didactice din instituțiile de învățământ superior și general.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu