În perioada 28 – 29 septembrie 2018 la Universitatea de Stat din Tiraspol, cu sediul la Chișinău, s-a desfțurat Conferinţa ştiinţifică anuală a colaboratorilor UST cu participare internaţională cu titlul "Învățământ superior: tradiții, valori, perspective".
Secțiunile Conferinței
Amarfii-Railean Nelli, Fine tuning analysis of local practices on entrepreneurship and digital education.
Bălan Nina Aurora, Contribuția lui A.T. Laurian la trecerea limbii române la alfabetul latin.
Boju Cristina Loredana, Les revois mythologiques et religieux des chimeres de Gerard de Nerval.
Diacon Maria, Dimensiuni programatice şi instituţionale de educare şi formare profesională la nivelul Uniunii Europene.
Dogaru Aura, Poezia eminesciana prin grilă modernistă.
Gioroceanu Alina, Metafora vegetală în dreptul succesiunilor.
Ionaş Anatol, Legislaţia lingvistică şi problemele însuşirii limbii române de alolingvi.
Lebediuc Adela, Termeni pentru măr şi măr pădureț în graiurile moldoveneşti.
Maistru Rodica, Creţu Vasile, Paradigme contemporane ale învăţamântului: aspecte filosofice
Marciuc Olesea, Lexicul cromatic eminescian (în plan paradigmatic).
Nedelea Gabriel, Modernizarea intelectualului român: Titu Maiorescu.
Procopii Liuba, Un poem de Dumitru Matcovschi prin prisma analizei contrastive.
Străjescu Natalia, Război vs. dragoste în Și a fost noapte... de Aurelul Busuioc.
Stratan Natalia, Topalî Olesea, Nicolae Filimon-limbă şi stil.
Zwoliriski Andrzej, The crisis of civilisation as a challenge to social sciences.
Герлован Ольга, Стихотворение «Жизнь» И.П. Клюшннкова в переводе А.Матеевича.
Arpentii Tatiana, Communicative language teaching and collaborative learning.
Burdujan Radu, Importanţa studierii textelor literar-artistice in original la lecţii de limbă străină.
Burea-Titica Svetlana, Teaching by principles.
Burea-Titica Svetlana, Blended learning a limitless wav for building qualitative learning activ ities.
Ciorba-Laşcu Tatiana, Methodological regards on the use ofhterarv texts inthe development of students' communicative competences.
Lebediuc Adela, Utilizarea mijloacelor de învățământ la studierea operelor artisice.
Slivca Alexei, Slivca Olesea, Platforma MOODLE în procesul de evaluare la treapta preuniversitară.
Şchiopu Lucia, The relationship between the learning style and the instructional strategy in personalized learning.
Taburceanu Polina, Repere metodice în receptarea operei lui Octavian Goga.
Zdraguş Vera, La dimension culturelle dans l'apprentissage du fle.
Гетьманенко Наталия, Обучение чтению на иностранном языке: как превратить интерес в мотивацию.
Криворотова Эльвира, Развитие лингвистического мышления школьников в процессе наблюдения за особенностями функционирования языковых единиц.
Макарова Дина, Влияние языка рекламы на речевую культуру современного школьника.
Prezentarea lucrărilor înregistrate la conferință:
Înmânarea diplomelor:
Secțiunile Conferinței
- Științe Exacte și didactica Științelor Exacte;
- Științe ale Naturii și didactica Științelor Naturii;
- Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie;
- Didactica Învățământului Primar și Preșcolar;
- Științe Socio-umanistice și didactica Științelor Socio-umanistice.
Științe Socio-umanistice și didactica Științelor Socio-umanistice
Amarfii-Railean Nelli, Fine tuning analysis of local practices on entrepreneurship and digital education.
Bălan Nina Aurora, Contribuția lui A.T. Laurian la trecerea limbii române la alfabetul latin.
Boju Cristina Loredana, Les revois mythologiques et religieux des chimeres de Gerard de Nerval.
Diacon Maria, Dimensiuni programatice şi instituţionale de educare şi formare profesională la nivelul Uniunii Europene.
Dogaru Aura, Poezia eminesciana prin grilă modernistă.
Gioroceanu Alina, Metafora vegetală în dreptul succesiunilor.
Ionaş Anatol, Legislaţia lingvistică şi problemele însuşirii limbii române de alolingvi.
Lebediuc Adela, Termeni pentru măr şi măr pădureț în graiurile moldoveneşti.
Maistru Rodica, Creţu Vasile, Paradigme contemporane ale învăţamântului: aspecte filosofice
Marciuc Olesea, Lexicul cromatic eminescian (în plan paradigmatic).
Nedelea Gabriel, Modernizarea intelectualului român: Titu Maiorescu.
Procopii Liuba, Un poem de Dumitru Matcovschi prin prisma analizei contrastive.
Străjescu Natalia, Război vs. dragoste în Și a fost noapte... de Aurelul Busuioc.
Stratan Natalia, Topalî Olesea, Nicolae Filimon-limbă şi stil.
Zwoliriski Andrzej, The crisis of civilisation as a challenge to social sciences.
Герлован Ольга, Стихотворение «Жизнь» И.П. Клюшннкова в переводе А.Матеевича.
Arpentii Tatiana, Communicative language teaching and collaborative learning.
Burdujan Radu, Importanţa studierii textelor literar-artistice in original la lecţii de limbă străină.
Burea-Titica Svetlana, Teaching by principles.
Burea-Titica Svetlana, Blended learning a limitless wav for building qualitative learning activ ities.
Ciorba-Laşcu Tatiana, Methodological regards on the use ofhterarv texts inthe development of students' communicative competences.
Lebediuc Adela, Utilizarea mijloacelor de învățământ la studierea operelor artisice.
Slivca Alexei, Slivca Olesea, Platforma MOODLE în procesul de evaluare la treapta preuniversitară.
Şchiopu Lucia, The relationship between the learning style and the instructional strategy in personalized learning.
Taburceanu Polina, Repere metodice în receptarea operei lui Octavian Goga.
Zdraguş Vera, La dimension culturelle dans l'apprentissage du fle.
Гетьманенко Наталия, Обучение чтению на иностранном языке: как превратить интерес в мотивацию.
Криворотова Эльвира, Развитие лингвистического мышления школьников в процессе наблюдения за особенностями функционирования языковых единиц.
Макарова Дина, Влияние языка рекламы на речевую культуру современного школьника.
Prezentarea lucrărilor înregistrate la conferință:
Înmânarea diplomelor:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu